Звіт про подорожі Боснія-Герцеговина, Чорногорія

Так, тепер ми незаплановано і непідготовлено приземлилися в Боснії і Герцеговині. Ми шоковані, дізнавшись, що Інтернет більше не працює – ми за межами ЄС, картки мобільного телефону тут недійсні – добре тоді, у нас є карти та путівники !!!!!

На Єзері Бусько є гарне місце для паркування, величезна водойма з прекрасним піщаним пляжем.

Єзеро Бусько

Після напруженої прогулянки Сплітом наш 2 волохаті хлопці гуляють тут – чудовий. Кілька людей все ще з нами тут, біля озера, але ввечері всі їздять додому, а ми самі. Ніч дивовижно тиха, наступного ранку ми бачимо іншу німецьку пару, робити вправи йоги на пляжі. Фродо трохи роздратований, що це має бути, але він приймає комічно спотворених сусідів. Наш план на сьогодні такий, знайти село Вакуф-Ускопле, двоюрідний брат давнього співробітника Ганса-Петера Горан керує тут рестораном. Маршрут веде через дійсно високий гірський перевал (ми цього зовсім не очікували) і після деяких пошуків ми знаходимо місце. На жаль, у ресторан не пускають собак, а також місце не підходить для ночівлі. П’ємо смачний капучіно в сусідній кав’ярні (для перетвореного 0,75 цент !), мають Wi-Fi і плануємо наступний маршрут.

Їдемо назад на невелику відстань, потім він прямує до Сараєво. Ми просто не можемо знайти гідне місце для проживання, У підсумку ми стоїмо біля закритого пляжного бару прямо на вулиці – на одну ніч ви можете прийняти це.

Ніч була неймовірно гучною, вранці нас будить дзвінок муедзіна – ми фактично приземлилися на Сході !!. Короткий сніданок і ми їдемо в Сараєво. По дорозі ми купуємо боснійську мобільну картку і фактично знову маємо повний інтернет !

Сараєво одне “правильний” велике місто, розташований посеред гір. Їдемо по вулицях, єдиний для 3,5 t впускаються і підходять до величезної стоянки. Звідси за півгодини пішки до центру міста – однак є круті підйоми та спуски. Ми опиняємося посеред східного базару – це справді вражаюче. Як і всюди, наші собаки – це сенсація, багато людей у ​​повному захваті, інші завмирають від страху до соляного стовпа.

Повернувшись на стоянку, ми дізнаємося, що у нас знову немає Інтернету – ми цього не розуміємо. Тож тепер ми переходимо за допомогою нової програми IOverlander і знаходимо місце, що має бути поруч. Підходить для 4 х 4 автомобілі – тож ходімо туди. Спочатку ми дуже раді, як дорога в'їжджає в прекрасну долину. Потім доріжка стає вужчою та кам’янистішою – моє серце в штанях і рівень адреналіну зростає. Виходжу й іду трохи попереду – ми насправді повинні це зробити. Коли ми прибудемо до пункту призначення, нас чекає приголомшливий краєвид, ми стоїмо на невеликому плато посеред ніде.

Ми спали, як колоди, тепер ми повинні повернутися до цивілізації. Слава Богу, шлях назад легший, ніж очікувалося, і ми продовжуємо в напрямку Мостара. Так як нам довелося б проїхати секцію двічі, шукаємо інший маршрут на карті. Навігаційна система просто не хоче йти цим маршрутом, ми роздратовані. У якийсь момент це спрацює, проте, ми отримуємо натяк від нашої Ерни: Маршрут містить ґрунтові ділянки. На мене, це не буде так погано ?? Але Ерна мала рацію: ми їздимо 30 кілометрів по грунтовій дорозі, дуже вузька алея і треба перетнути дерев’яний міст, який не викликає особливої ​​довіри. Я затримую дихання, що нас ніхто не зустрічає – нам пощастило, воно зустрічає тільки нас 4 транспортні засоби !!!

Незадовго до Мостара повертаємося на дорогу, на сьогодні ми пережили достатньо. Ось так ми прямуємо до автокемпу в Благай: дуже гарний табір із супер доброзичливим оператором, як вітальний напій ми отримуємо той самий час 2 великі келихи пива. Увечері ми також можемо смачно поїсти тут за кілька євро і знову прийняти теплий душ.

У Благаї є старий монастир дервішів із с 15. століття, Звичайно, ми розглянемо це наступного дня. Навколо 10 Кілометрів далі приїжджаємо до Мостара, Наступна родзинка Боснії. Відомий міст характеризує картину гарного середньовічного села, тут, звичайно, багато суєти, туристи виходять масами. Нам тут дуже подобається, ми б не уявили, що це так красиво. Це трохи нагадує мені Krämerbrücke в Ерфурті ??

Смачна кава з льодом повертає настрій, і ми рухаємося на південь. тут, справді ніде (місце називається Завала і досі є 3 резидент) біля гарного ресторану та великої печери є чудове місце для паркування. Господар дуже задоволений, що ми зупинимося біля нього і передусім подаруємо склянку його смачної трав’яної граппи. Їжа смачна, тому ми лягаємо спати з ситим шлунком.

Печери в Завалі

Приємний господар рекомендує нас, що наступного ранку ми обов’язково повинні відвідати печери В’єтреніца. сім'ї, сім'ї, Після сніданку я пакую свій товстий піджак і йду під землю. Печера величезна, звичайно досить холодно (11 град) і дуже вітряно теж. Гарний гід пояснює нам, що в цій печері знайдено найбільше скам’янілостей тварин у світі – ми знаходимо лише маленьку печерну саламандру.

Повернувся у верхній світ, ми летимо далі в напрямку Дубровника – Абсолютно обов'язковий у цьому турі. Перетнути кордон з Хорватією легко, і незабаром ми отримуємо чудовий вид на прекрасно розташоване місце, старе місто. Знайти місце для паркування досить складно, на вулицях немає місця для нашої товстої Генрієтти. Нарешті ми знаходимо те, що шукаємо в порту, і можемо припаркувати там наш автомобіль – за горду ціну 7,50 €/годину. Звідси ми прогуляємося до старого міста 2 Кілометр, тоді ми в середині суєти. Старе місто справді гарне, все супер відновлено та прикрашене. Після прогулянки по вуз, круті алеї вирішуємо, прогулятися вздовж міської стіни. Проте на касі ми відмовляємося від цього плану: вхід 30 грн– € (про Особа), ми занадто скупі для цього. Ми вважаємо за краще купити смачне морозиво і піднятися кількома сходами, щоб отримати вид зверху. До 3 годин ми закінчили і щасливі, щоб втекти від усієї суєти.

Радісний, знову сісти в нашу Генрієтту, продовжуємо до наступного кордону: Чорногорія. Як завжди, перетин кордону проходить легко, Вже темніє, тож ми прямуємо до великої площі біля моря в Герцег-Нові через кордон, де ми можемо переночувати.

Наступний день (сьогодні 11.09.) Починаю з швидкого занурення в Адріатичне море і швидкої покупки в найближчому магазині. Генрієтта готова йти, і ми продовжуємо до Которської затоки. Ми відчуваємо себе як у норвезькому фіорді – просто з пальмами на пляжі та поруч 31 град !!

Я змушую своїх відвідати середньовічне старе місто Котор 3 чоловіки теж, тут принаймні так само гарно, як і в Дубровнику, просто набагато менше. Містом з любов’ю керують місцеві жителі “Місто котів” дзвонив. Оксамитові лапки тут користуються культовим статусом і їм дозволено все: у кожному барі можна побачити кілька екземплярів, які дрімають на стільцях.

Я читав по дорозі, що звідси велика серпантинна дорога йде у високогір’я – Ганс-Петер з нетерпінням чекає 🙂 Дорога дуже, дуже, дуже вузький і звивистий маршрут від 8,3 кілометрів с 32 Шпилька згинається в гори. Вже в першому повороті назустріч нам йде тренер – моє серце западає в штани !! Ганс-Петер повинен обійти 200 їхати назад, за нами вже штовхаються наступні машини, це дуже захоплююче. Вид на затоку - мрія, за кожним вигином він стає ще більш гігантським і вражаючим, це просто захоплююче, і у мене закінчуються відмінні ступені. Звісно, ​​назустріч нам їде багато інших машин, водійські навички мого чоловіка тут кидаються під сумнів – він і Генрієтта освоюють це з легкістю.

неймовірно вражаючий маршрут 🙂

Після цього досвіду ми проїжджаємо трохи далі, досягти кордону з Албанією. Тут також митники безпроблемні та привітні, трохи за кордоном ми знаходимо тихе озеро на Скадарському озері, гарне печиво.